LINKS

Reizigersorganisatie ROVER, zet zich in voor de belangen van alle reizigers in het openbaar vervoer:
ROVER


Ondernemersvereniging KNV taxi, behartigt de belangen van haar leden taxi ondernemers actief in alle soorten van taxivervoer:
KNV Taxi

Voor klachten over het openbaar vervoer gaat u naar:
OV Loket

Voor meer informatie over de landelijke geschillencommissie taxi gaat u naar:
Landelijke geschillencommissie taxi

Voor informatie over taxibeleid (wet- en regelgeving) in Nederland gaat u naar:
Ministerie Infrastructuur en Milieu
Inspectie Leefomgeving en Transport

Contactgegevens

Indien u een klacht heeft over uw taxivervoer kunt u terecht bij Stichting Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer via het klachtenformulier

Voor het telefonisch indienen van een klacht kunt u bellen met:
0900 – 202 1881 (de kosten voor dit gesprek zijn € 0, 70 ct per gesprek plus uw gebruikelijke gesprekskosten)
 
Het meldpunt is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
 
Wilt u uw klacht schriftelijk indienen, schrijf dan naar:
Stichting Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer
Postbus 19365
2500 CJ  Den Haag
 
Voor het stellen van een vraag aan het meldpunt kunt u mailen naar info@taxiklacht.nl