Heeft u een vervelende ervaring met een taxi? Ligt de fout volgens u bij de taxivervoerder?

Maak daar melding van bij het Stichting Landelijk Klachtenmeldpunt Taxi.

Het meldpunt lost geen klachten op, maar helpt u wel verder. We bemiddelen tussen u en de taxivervoerder waar u het geschil mee heeft, en komen tot een gezamenlijke oplossing.
De registratie van uw klacht helpt sector en overheid om de kwaliteit van het taxivervoer te blijven verbeteren.

Meer weten over de juridische voorwaarden die van toepassing zijn op uw taxirit?
Lees de Algemene Voorwaarden Taxivervoer

Wat gebeurt er met uw melding?

  1. Na ontvangst van uw klacht nemen wij contact op met uw taxivervoerder

  2. De taxivervoerder neemt binnen een termijn van twee weken contact met u op om het geschil op te lossen

  3. Nog niet tevreden over de afhandeling? Leg dan uw klacht voor aan de Geschillencommissie

  4. Aan de afhandeling door de Geschillencommissie zijn kosten verbonden; de uitspraak is bindend

  5. Met uw klacht levert u een bijdrage aan de kwaliteitsbewaking binnen het taxivervoer