Hoe meld ik een klacht
Rapportages
Over ons
Contact
PRIVACY
Wat is de inhoud van de klacht?
Beschrijf hier de klacht die u meldt of de vraag die u stelt (maximaal 1500 karakters)
*
Voeg een bestand toe
eventueel bon/kwitantie
Geen bestand geselecteerd
Loading...
Waar en wanneer was het voorval?
Opstaplocatie
*
Amsterdam
Den Haag
Eindhoven
Rotterdam
Schiphol
Utrecht
Anders, namelijk:
Deze gemeente verplicht taxiondernemers om zich bij een Toegelaten Taxi Organisatie (TTO) aan te sluiten als zij actief willen zijn op de lokale opstapmarkt. Alleen chauffeurs die kwalitatief goed vervoer aanbieden en zich netjes gedragen kunnen hier aan deelnemen.
Uw klacht kan hiervoor belangrijke informatie geven! Graag ontvangt de gemeente of de met SLKT samenwerkende organisatie de klacht die u indient en de reactie die de vervoerder hierop geeft. Indien u geen toestemming geeft om uw klacht door te zetten, dan neemt het Landelijk Klachtenmeldpunt uw klacht overigens wel gewoon in behandeling.
*
Nee
Ja
De gebeurtenis vond plaats op
*
Wijze van bestellen
-- Selecteer: --
Aangehouden op straat
Overige
Per telefoon
Via de standplaats
Het taxibedrijf en de taxirit
* Om een klacht in behandeling te nemen is het van belang om over zoveel mogelijk gegevens te beschikken.
Taxibedrijf
*
Ophaaladres
Bestemmingsadres
P-Nummer
Dit is het nummer wat op het vergunningsbewijs en de taxikaart staat vermeld
Ander nummer
bijvoorbeeld nummer op het daklicht of chauffeurspas
Kenteken taxi
Overige kenmerken voertuig
Gemeld bij taxibedrijf
Hebt u de vraag of klacht al bij het taxibedrijf gemeld en zo ja, wat was het antwoord?
*
Nee
Ja
Reactie van het taxibedrijf
Geen bestand geselecteerd
Loading...
Samenvatting reactie taxibedrijf
Correspondentie met het taxibedrijf
Geen bestand geselecteerd
Loading...
Dit is alleen een melding, ik hoef geen reactie
Uw gegevens
* Wij hebben uw gegevens nodig om eventueel aanvullende vragen te stellen. Het klachtenmeldpunt gaat zeer zorgvuldig met alle gegevens om. Zie ook onder
privacy
.
Voornaam
*
Tussenvoegsel
Achternaam
*
Telefoon
*
Email
*
Ik ga akkoord dat naast mijn klacht ook mijn gegevens worden doorgestuurd naar het taxibedrijf en/of de taxigroep waar het taxibedrijf bij is aangesloten zodat deze in staat is de klacht af te handelen.
*
Nee
Ja
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Printbon
via de taxiondernemer/chauffeur
via informatie op de taxi
via internet
via vrienden/kennissen
Anders, namelijk: